DEBARAN FINAL PIALA FA

     Image source : Google Image

   
 Bahang kian terasa, cabaran makin berleluasa dan tekanan kini makin membara buat dua pasukan terhebat di liga super malaysia. Untuk pengetahuan semua, pasukan Perak The Boss Gaurus merupakan salah satu pasukan yang diberi gelaran KING OF COMEBACK. Menerusi perlawanan yang latest diantara perak dan kedah, perak dibelasah 4-2 oleh kedah. Tetapi itu bukanlah sesuatu perkara yang perlu dikhuatiri kerana dengan keazaman dan keinginan disertai dengan semangat yang membara yg ditunjukkan oleh pasukan perak tidak dapat diatasi oleh pasukan lawan yang cuma menunjukkan corak permainan yg mudah dibaca disertai dengan penyokong atau ultras mereka yang sendu.

Image source : Google Image


     Saya selaku The Supporters of Perak TBG percaya bahawa pasukan perak mampu membawa pulang piala fa ke Negeri Perak Darul Ridzuan, justeru mengharumkan nama pasukan yg mantap ini. Saya juga percaya, pemain pemain perak semua mesti on form untuk mengekalkan prestasi mereka ketika bermain bola sepak. Oleh itu, saya percaya, kejayaan lalu iaitu membawa pulang piala malaysia mesti berulang kembali tetapi kali ini piala fa pula yg dibawa pulang.


    Image source : Google Image


 Saya juga menyeru semua pemain ke 12 perak untuk menyerbu dan memenuhi setiap penjuru tempat duduk penyokong di Stadium Bukit Jalil bagi memberi semangat dan dorongan kepada para pemain. Peranan sebagai pemain ke 12 merupakan salah satu role yang sangat penting dan bermakna buat pemain. 

     Image source : Google Image

Marilah kita bersama sama menyokong dan bersemangat untuk final piala fa pada 27/7/2019. Penuhkan stadium, berikan sokongan yang padu, dan PERCAYA PADA COACH KITA MEHMET DURAKOVIC. IN MEHMET WE TRUST!!!!!



Image source : Google Image

Comments