Runner Lepas SPM

Lepas habis SPM..aku tak tau nak kerja apa sementara tunggu nak dapat result..Aku tak minat kerja kedai makan..Last skali aku pilih kerja runner hantar makanan dengan barang mentah

Satu perlis aku pusing naik motor hantar segala barang yang dipesan..Tapi takpa..Perlis kecik ja..
Macam mana aku dapat kerja tu...aku cari dekat fb ..Nasib baik la bos tauke dia baik..Gaji sehari dapat dalam RM30..duit minyak dia payung..Aku dengan member aku layan ja la kerja jadi runner ni..
Memang letih tapi best..

2 bijik moto ni la kami pakai nak hantar barang dekat orang..Scooter ni walaupun lembap tapi boleh isi banyak barang..So function jugak la
Sampai ke hospital orang order..Bukan setakat hospital..balai polis pon kami pernah hantar 
Ni kami hantar dekat kejiranan..Nak cari rumah kami pakai google map ja..


Ni boleh kata antara pekerja-pekerja yang tauke aku ada..tapi aku dengan kawan aku ja yang handle bahagian penghantaran..Bos aku yang pakai baju biru ..


Sekian dari aku

Comments