Sukan Dari Kecik

Aku dari sekolah rendah memang minat main hoki .Sampai masuk sekolah menengah pon tak tinggal main hoki ni..tapi team aku takdalah kuat mana pon..Habis kuat lepas la grouping tu...Maklumlah tak cukup facility nak training

Lepas habis SPM ada tournament UUM Hockey Open. Jadi aku dari tak tau nak buat apa aku pon join la team alumni sekolah lama aku.Kami pon training la dalam seminggu mcm  tu sebelum hari kejadian.

ni waktu training dekat sekolah..


ni lepas habis tournament

Kami berjaya menamatkan saingan di tempat ketiga kumpulan B dari 6 pasukan yang bertanding dalam kumpulan tersebut...Kumpulan A 6 pasukan kumpulan B 6 pasukan..2 teratas dapat masuk semi..Walaupun tak layak ke separuh akhir tapi aku puas hati la dapat main 5 game straight tak tukar dengan orang..Maklumlah orang pun tak cukup
Sekian dari aku...
Majulah Sukan Untuk Negara





Comments