INTERVIEW ALAM

Waktu ni first time nak jejak kaki kat ALAM, so dengan penuh semangat aku pergi interview tu. Ha waktu ni la first time dalam hidup aku pegi interview. So preparation untuk interview memang langsung takda, pegi interview tu ikut apa yang dia suruh la bawak file-file semua. Satu lagi aku ingatkan interview just jawab soalan biasa-biasa je. Bila sampai tu tak sangka pulak interview sampai petang jawab exam apa semua nasib baik aku lulus hahahahhaha. Risau jugak kalau tak lepas.




Ha time ni lepas jawab paper pastu kena tunggu dia punya result hari tu jugak. Memang pishang la aku menunggu dengar ceramah semua. Waktu tu aku pergi dengan abang aku, sebab lama sangat aku tengok dia menunggu aku suruh la dia pergi keluar dulu pergi makan pastu dia duduk la kat masjid sementara tunggu waktu zohor. Tinggal la aku kepishangan seorang diri.



Habis interview tu petang jugak la dalam lepas asar. So apa lagi mula la sesi bergambar kat ALAM ni. Mula-mula sampai tu pon dah tak sabar nak bergambar tapi sebab pagi ramai orang lagi petang tu takda la ramai dah.





Inilah driver saya tu ahahahahahha. Hensem kan, bagi la dia chance nak bergambar jugak kat ALAM. 



Ni la first time aku tengok kipas besar macam tu. Waktu tu tak tau lagi nama dia apa sekarang tau dah benda alah ni nama dia propeller. Kalau orang yang first time sampai ALAM pon mesti akan tangkap gambar kat sini. Maknanya propeller ni antara tarikan yang ada kat ALAM la. Banyak lagi benda menarik kat sini kalau korang semua nak tau datang la melawat saya kat ALAM ni ye.



Comments