Zoro Si Anak Pungut


Zoro itu adalah nama yg diberikan kepada kucing belaan keluarga aku..kucing ni memang suka buat hal la...org penat jaga dia dari kecik smpai besaq...x habis-habis menyusahkan orang...Yg dia tau tido, makan, berak, sometimes kencing merata tempat...x larat pesan dah jgn kencing merata tp dia ni jenis tak dengaq kata...
time orang nak mengaji dia sibuk nak lena tang situ jugak..banyak masalah betoi la ...
dah la time raya tak mintak maaf pon kat aku...hang tunggu nasib hang aku balik ni...
anak sedara dok lena dia sibuk nak lena tang tu jugak...
padan muka hang kena buli..aku balik ni hg tunggu nasib hang..

hang ingat buat muka camtu aku kesian...orang dok bagi makan jaga dia apa semua yg dia tau berak,tidoq, cakaq orang,..pastu kluaq rumah balik lewat2...orang marah buat muka...bukannya dia reti nak sapu sampah ka tolong2 apa pon..tau menyusahkan orang ja...
R.I.P aaron yg hilang setelah sekain lama

Moga Kau tenang di sana wahai JOJO


.....sebenarnya aku ada 3 ekor kucing..sekor hilang,sekor mati, sekor lagi hidup lagi dan masih menyusahkan orang ni..


Comments