FOREVER LEADER OF MY LIFE

ABAH πŸ’“

Mohamad Nasir Bin Johari. Lahir pada 22/2/1958 di kampung sungai jagung, Pendang, Kedah. Beliau merupakan anak sulung daripada 9 adik beradik. Abah merupakan seorang cikgu yang bertanggungjawab dalam menjalankan tugasnya sama ada di sekolah mahupun di rumah. Beliau mendapat pendidikannya di IPG Darulaman di Jitra, Kedah.



Abah seorang yang sangat aktif, salah satunya berbasikal dan memancing. Beliau tamat khidmat sebagai cikgu pada 22/2/2018. Abah sanggup beli sebiji bot untuk memenuhi hasrat hobinya iaitu pergi memancing.



Abah merupakan pendorong semangat saya yang utama selain emak. Beliau selalu memberi motivasi pada saya walaupun pada sangat itu saya di tahap paling rendah dalam dan takda semangat untuk teruskan pengajian lagi. Abah selalu pesan jangan mudah putus asa kita buat apa pun dan paling penting solat jangan tinggal. In sha Allah semua benda jadi mudah.


Walaupun banyak cabaran yang abah hadapi, beliau tak mudah mengalah dan dia tahu di mana untuk pulihkan semnagat itu balik. Iaitu di rumah, where the heart is belongs to.


TO INFINITY AND BEYONDπŸ’•




Comments